The Teen


Hiiiii, I'm Uja. someone call me babat. i think imma a babat one. imma nature lover, :). imma also love photographer so much. my friend said that imma a funny, mybee i think, hehe. i also love people around me. muah muah. XD kaytata. f



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® JOJOY 2012.


Ukhwah ini indah
Wednesday 26 September 2012 , 00:47 , 0 Comment[s]
Assalam wahai sahabat.

Hari ini mungkin aku berada jauh dari permata yang aku sayang, tapi selama ini aku buta yang hidup ini dikelilingi oleh pemata lain yang juga bersinar tatkala diperlukan.  bila aku sedih mereka yang gembirakan, bila aku bosan, mereka yang hiburkan.  hilangnya satu tak bermakna kita hilang semua, kini aku tekad untuk menjaga permata yang tinggal untuk terus menyinari aku,

Yang pergi biarkan pergi, terima kasih atas perkenalan yang menarik dan mengembirakan walau sekejab. kini aku redha, aku pasrah, dan aku ingin bangkit membina diri yang baru tanpa KAU.  

Semalam aku baru sedar bahawa kasih dari sahabat amat luas. dari pelbagai aspek, terima kasih sahabat ku, saat aku jatuh didalah parit yang dalam, kau bersatu tangan menyambut aku keatas. kini aku mampu tersenyum kembali melihat kalian berjenaka, kini aku mempu menjawab tatkala kalian bertanyakan keadaan aku. dengan yakin aku jawab, aku okay sekarang. 

Setiap perbuatan aku kala ini adalah proses membetulkan hati, menguatkan perasaan dan meninggikan ego. aku semakin bersemangat melakukan itu, kerana, ada permata lain yang membantu menyinari hari2 aku akan datang.  selamat tinggal yang hanya mampu aku katakan pada kau yang mahu ditinggalkan oleh aku, dah terima kasih pada sahabat yang berada disisi. :)










terima kasih menemani budak kecik nie.. <3 <3 <3... imysm