The Teen


Hiiiii, I'm Uja. someone call me babat. i think imma a babat one. imma nature lover, :). imma also love photographer so much. my friend said that imma a funny, mybee i think, hehe. i also love people around me. muah muah. XD kaytata. f



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® JOJOY 2012.


apakah?
Tuesday 15 May 2012 , 20:54 , 0 Comment[s]
keserabutan dah mula dalam hidup aku. mule2 boring bile semua kerja lah ape lah segala bagai, tapi now ramai dah berenti nak lepak2 pulak, then sejak hari itu hidup aku mula lah sibuk kesana kesini, macam2 text masuk ajak lepak. homaiyyy kalah perdana menteri punya phone, wowwww penat layan sorang2, grrrr. bile diorang tak de suruh balik, time dah balik haaaa hambik, layan sorang2, bole kate banyak kali kami membuang mase bersama. 


tengah lepak2 soalan yg x sanggup aku dengar kluar akhirnye.


hajar : mok! result kau brape?
aku : errr. entah la weyh tak tahu aku nak cakap. * then cerita dengan jujur dan terpaksenye. muke cover je.     dalam hati tuhan je tahu rase ape.
hajar : releks la mok! baru satu. boleh lagi nak betulkan, lecture kau yg salah tanda tu! 


*statement yg agak bangang dibuat oleh minah bengong nie. saba je la aku. ilang kejab rase hati aku nie. awesome day with you budak. thanks bebeyh ilangkan serabut otak aku nie.aku memang perlukan kau sebenarnye, kalau dengan kau senang je nak tarik pipi aku nak senyum. haihh. magic ape budak nie gune pon x tahu lah.


lepak pulak dengan adik aku sorang nie. si keding nie. angin tiup pon bole terbang aku rase *jeles


zaty : kakkkkk!
aku : pehal kau nie dik. jumpe2 je menjerit. 
zaty : dah gemokkkk!
aku : err err. *garu-garu kepale. 
zaty : makan je keje eh cuti nie. *satu pang higgap kat pipi aku. hambik! baru sedar diri kan.
aku : mane ade, cume makanan tu je carik akak untuk dimakan. *satu pang lagi hinggap.


tu pun satu masalah aku cuti nie. mentang2 x keje, makan je lah jadi hobi, adoiy, *sambil pegang perut sikit. thanks dik. pang2 yg hinggap tu amat diperlukan.


hang dengan ninie pulak, hambik segale anjingan yg aku dapat, lempang sorang2 baru tahu, untunglaa untunglaa. senang jawapan aku, haah memang untungg. * muke bangge.


tengok avengers untuk kali kedua. semua x de keje bazir duit tengok crite tu kali kedua, mcam x de movie lain pulak. haihh membebel2 pon aku same jugak joint. adoiy. teringat pulak tengok crite tu kat melake, ade sorang budak cine nie beriye die crite kat bapak die after crite tu. adoiy, x pasal tersengih sorang2 pulak dalam movie tu. 


thaks korang. moment that we spent together is so mean to me. :D muahh nak kiss sikit.   *sorry pada insan2 yg ajak aku lepak n aku x layan, aku rase tak perlu kot, time sekrang la baru nak tegur aku kan, dulu haaadeee? sorry lah ye, saye dah kejam sekarang.  







*i miss you