The Teen


Hiiiii, I'm Uja. someone call me babat. i think imma a babat one. imma nature lover, :). imma also love photographer so much. my friend said that imma a funny, mybee i think, hehe. i also love people around me. muah muah. XD kaytata. f



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® JOJOY 2012.


berakhirnya semester due.. yeeahiiiii
Friday 6 April 2012 , 21:05 , 0 Comment[s]
fuhhh.. abis dah sem due nie.  sem yang penuh dengan menghafal..  sem yang penuh dengan problem yang aku cipta sendiri.. sem yang memisah kan aku dengan seorang kakak yang sangat baik dengan aku..  sem yang merapat kan aku dengan lagi ramai orang..  sem yang membuatkan aku terlalu banyak terlibat dengan event anum..  sem yang bole kate paling banyak sewe kerete :)..  sem yang paling banyak beli baju and barang same ngan my captain..  sem yang membuatkan jojoy banyak jase kat kawan-kawan saye.  harapan sem nie nak dpat DL.  insyaAllah.  aku harap semua kawan2 aku berjaya.  and sorry kalau this sem banyak buat salah kat korang.. kalo mulut aku tersalah cakap. harap dimaafkan.. and for orang2 yang sentiase ade kat keliling aku mase aku susah. Syaf, Syasya, Ieqa, yang selalu dengar cerita bengong aku nie.. THANKS A LOT. ( with love)  and for my captain. sorry sem nie banyak gaduh pasal bende2 kecik pun bole jadi besar. mungkin aku terlalu senstive kot.  tapi mcm2 bende yang jadi pun kite still bole together.  thanks for everything. sorry sebab aku banyak hurt kau.. and pada yang lain2.  bawak2 la keje ye cuti nie.. dah la lame gyle. aku x tau nak buat ape cuti yang bapak lame nie.. haihhh.. duduk rumah menggemokkan badan la nampaknye.  and buat uitm tercinta see u next sem.. bye bye.. adiossss :)

karya karya terakhir jojoy untuk sem due nie (>,<)  hambikk banyak gyloss..

 sweet moment


 ratu posing uitm lendu.. :P


 peace <3

 beriye tunjuk. tah ape yang ditunjuknye tu..

                 me with syaf.. (jogging friend) :)

 berposing degan mereka di tasik tun fatimah. <3

 after paper kat bukit tonggek. :)

 love korang.. muah muahh

  with budak via.. thanks a lot babe.

  wiht my captain.. peaceeee :)

 kak mimie tersayang.. awesome sis! :)

 with mamaaaa <3

 arghhh.. kami sudah beyybasss

  persatuan OKLKB

 love anum's

 yeahh.. balik timee! 





#thanks a lot semua. see you next time. love u all. bye bye.. anyongg <3