The Teen


Hiiiii, I'm Uja. someone call me babat. i think imma a babat one. imma nature lover, :). imma also love photographer so much. my friend said that imma a funny, mybee i think, hehe. i also love people around me. muah muah. XD kaytata. f



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® JOJOY 2012.


siapa aku
Thursday 2 February 2012 , 00:54 , 0 Comment[s]
aku x pandai
aku x kaya
aku x cantik
aku x ramai kawan
aku x de ayah
aku x de atuk dan nenek
aku x de iman yg boleh jamin di akhirat
aku x de rumah besar
aku x de kereta besar
aku x de baju mahal

AKU HANYA ADA DIRI AKU

aku x de sume benda, hidup aku x pernah cukup, aku x pernah berasa cukup, betapa kejinya diri kau mahfuuzhah binti mokhtar. bile kau nak sedar betapa kecilnya diri kau kat bumi tuhan nie. tak gah mane pun ape yang kau ade kat dunia nie fuzah. x sebesar kuman pun yang kau miliki tu. sedarlah dirikau sebenarnya..nak kata kau kaya mak ayah..kau dah x de ayahhh.. nak kata kau kaya..kau x de harta pun.yang ada harta tu mak kau bukan kau..nak kate ade kawan ramai. sape je yang boleh kau panggil kawan tu.
nak kata kau ade iman. Allah x pandang pun kau fuzah. nak kata kau pandai, x de lah sepandai mana.,ramai lagi orang yang lagi pandai,, sedar sedar sedar lah budak.. kau tu siapa...




*tetibe aku rase sume yang kat atas nie, tetibe jiwa rasa kosong, otak rasa berat, hati rasa hitam, jiwa rasa sunyi, rase rindu kat semua orang, rase nak peluk semua orang, rase nak cakap kat semua orang aku sayang semua orang. rase diri sangat hina, buruk, miskin.. rasa hidup kosong, senyuman kosong. gelak ketawa yang kosong, perbualan yang membuang masa, kata-kata yang kosong.. kesedaran diri yang hadir tiba-tiba.. :'(

 perlukan tenaga superman