The Teen


Hiiiii, I'm Uja. someone call me babat. i think imma a babat one. imma nature lover, :). imma also love photographer so much. my friend said that imma a funny, mybee i think, hehe. i also love people around me. muah muah. XD kaytata. f



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® JOJOY 2012.


semua dah lain
Thursday 9 February 2012 , 02:33 , 0 Comment[s]
nape aku rase macm nie. aku tak tau. tapi aku pasti mesti ade sesuatu yang jadi antara kita. semua dah tak same macam dulu. rase dah tak same macam dulu. perangai dah tak same macam dulu. hati dah tak same macam dulu.  kenape? aku sendiri tak tau.  tepuk dada supaya jantung berdegup dengan betul, tanya hati kenapa boleh berubah, tanya akal macam mane boleh berubah. semoga dapat penyelesaiannya.  ape salah aku pun aku tak tau sampai kau barubah.  ape kau buat kat aku pun aku tak tau sampai ape yang aku rase kat kau dah lain.  kau dah lain. aku pun dah lain.. masing masing dah lain. aku sendiri tak faham. dulu kite macam mane kau sendiri tau, tapi sekarang kite macam ape, aku sendiri dapat rasekan dengan sangat kuat.  mungkin aku dah tak penting kot, ade yang lagi bagus. it's good tuk kau.  tapi adakah tu good jugak tuk aku? aku sendiri tak tau.  tapi ape yang aku pasti aku berubah sebab kau berubah.  tak pe lah awakkk. asalkan awak bahagia. macam yang awak tau kalo awak happy saye happy, kalo awak sedey saye sedey, kalo awak marah saye marah balik sape yang buat awak marah tu...

p/s: semoga kau happy :) (fake smile)
      as you know iloveyou,,  o_+

                           ( )  ( )
                         ( * _ * )
                      +(            )+   #sentiasedekatsinitukkau,kalautaksedarit'sokayasalkankaubahagia#