The Teen


Hiiiii, I'm Uja. someone call me babat. i think imma a babat one. imma nature lover, :). imma also love photographer so much. my friend said that imma a funny, mybee i think, hehe. i also love people around me. muah muah. XD kaytata. f



Credits

Template is made by PiKevin.
The basscode is taking from Ainabillah Shafie. Thanks to We ♥ It for the amazing picture. And also a big applause to Rainboee for his beautiful colour code.


All rights reserved ® JOJOY 2012.


biar beribu
Friday 6 January 2012 , 22:23 , 0 Comment[s]
bak kata orang berkawan biar beribu berkasih biar satu.. kali ni nak cite pasal yang due perkataan pertama tu. yang due blakang tu nanti2 la kot.tak mampu lah jeph..

kawan kat dunia nie senang datang senang pergi. ada yang betul2 kite boleh panggil kawan dan ada jugak kawan yang jadi musuh.. kawan sangat diperlukan dalam hidup.siapa yang mengaku boleh hidup tanpa kawan.tak tau la nak ckap mcm mne.nak jugak aku tanya mcm mne die boleh hidup dengan keadaan mcm tu.
setiap kawan mempunyai makna pada diri aku. aku ade ramai kawan a.k.a BFF..  pada  BFF aku,Faezah, Bie, Izzaty, Hajar, Dila, Syira, Diana, ,masuk taun nie dah 7 taun kite kenal and jadi kawan and kite dah janji jadi adik beradik.. sekarang kite sume dah duk jauh2,aku ngan Dila je still same kat lendu nie..huuuaaaa :'(  aku rindu korang sangat2.. bile ingat balik sume kenangan kite mse sekolah dulu boleh buat menangis,tegelak dengan perangai sume. bilelah kite dapat kumpul balik mcm dlu.sekarang nie sume tangah sibuk dengan life masing2. aku harap nanti suatu hari kite dapat balik kumpul mcm dlu.glelak ramai2, makan share2, jalam ramai2. buat gyle kite yang mcm dlu.. sumpah aku rindu mase tuwh.. pada Faezah YOU THE BEST FRIEND EVER. kau slalu ade tuk aku. thank you dear. aku sayang kau. kau slalu tolong aku. kau buat mcm2 tuk aku..terima kasih kawan.. walaumcm mne kite jauh pun tapi kite tak penah pisah pun. aku sentiasa doa yang kite boleh kekal mcm nie.. Amin!.. sekarang dah 2012. genap setahun kite x same2 lagi..haaaa.. kalo boleh patah balik,nak aku alami semua tu balik dengan kau dan semua yang lain.

#airmatadahmulameleleh#
tak mampu nak meneruskan kata2 lgi.. 
sume ade kat bawah nie..

 i miss you :'(












to all my friend this is for u





tetibe sangkut ngan lagu nie.. even mse buat post nie pun layan lagu nie..haiyyyaaa..byyy byyy (sambil geleng kepala) ^_^